Chcesz kupić bilet: Chcesz kupić bilet:

Gmina Mietków dołącza do Hoper LokaInie! Trasa Kąty Wrocławskie-Wrocław przedłużona do Milina!

07-11-2025

Już od 10 listopada br. lokalna trasa Hopera Kąty Wrocławskie-Wrocław zostanie przedłużona do miejscowości Milin w gm. Mietków. Dzięki wydłużeniu funkcjonującej od 15 października linii, mieszkańcy takich miejscowości, jak Milin, Piława i Kilianów zyskają możliwość korzystania z innowacyjnej usługi transportowej Hoper Lokalnie.

Od dnia wydłużenia linii, nasze komfortowe, 8-miejscowe minivany Renault Trafic będą kursować od poniedziałku do piątku w dni robocze według poniższego rozkładu jazdy:

Milin - Kąty Wrocławskie - Wrocław - rozkład jazdy
Milin - Kąty Wrocławskie - Wrocław - rozkład jazdy

 

Przypominamy, że od 22 października br. istnieje możliwość płatności za bilet w pojeździe, u kierowcy - gotówką lub kartą. Bilet z płatnością u kierowcy można zamówić wyłącznie za pośrednictwem infolinii (22) 188 1388.
 

Ważne informacje dotyczące transportu “na życzenie”:

  • Kierowca odbiera tylko pasażerów posiadających wcześniej zakupione bilety z przystanków określonych w rozkładzie jazdy,

  • Kurs realizujemy tylko wtedy, gdy choć jeden pasażer kupi bilet na przejazd - pamiętaj, aby zarezerwować przejazd (kupić bilet) przed podróżą. 

Bilety są dostępne wyłącznie w przedsprzedaży online i telefonicznej do godziny 16.00 w dniu poprzedzającym przejazd. Wyjątek stanowi ostatnia para kursów (16.30 z Milina i 17.30 z Wrocławia), na które bilet można kupić do godziny 14:45 w dniu przejazdu.

Jak kupić bilet i skorzystać z przejazdu?

1. Wyszukaj połączenie korzystając z wyszukiwarki znajdującej się w górnej części strony, podając nazwy przystanków wsiadania i wysiadania oraz datę przejazdu.

2. Wybierz jedno spośród wyszukanych połączeń, kliknij “Kup bilet”, podaj wymagane dane i opłać przejazd.

Możesz też zarezerwować przejazd pod numerem infolinii (22) 188 1388 i opłacić go przelewem lub w dniu przejazdu u kierowcy (gotówką lub kartą).

3. W dniu poprzedzającym kurs otrzymasz SMS z potwierdzeniem zakupionego przejazdu, godziną odjazdu, godziną przyjazdu i numerem telefonu kierowcy. 

4. Oczekuj na kierowcę w miejscu wsiadania wskazanym na bilecie. Bądź w punkcie odbioru co najmniej 5 minut przed godziną odjazdu określoną w otrzymanym SMSie.

 

Pytania i odpowiedzi

 

Na czym polega usługa “transport na życzenie”?

Przejazdy realizowane w modelu “transport na życzenie” odbywają się tylko wtedy, gdy jest na nie zapotrzebowanie. Dlatego, aby skorzystać z usługi należy dokonać wcześniejszej rezerwacji. Wystarczy jeden zakupiony bilet, aby kurs się odbył. 

Czy mogę kupić bilet u kierowcy?

Nie ma możliwości zakupu biletu u kierowcy. Sprzedaż biletów jest prowadzona wyłącznie w przedsprzedaży online (na naszej stronie) oraz telefonicznej pod numerem infolinii (22) 188 1388. Istnieje możliwość dokonania płatności za bilet u kierowcy (gotówką lub kartą) po wcześniejszej telefonicznej rezerwacji przejazdu.  

Jakim pojazdem pojadę?

Kursy obsługiwane są przez komfortowe, 8-miejscowe (8 pasażerów + kierowca) minivany marki Renault Trafic.

Czy otrzymam kontakt do kierowcy?

Tak, w dniu poprzedzającym przejazd do pasażerów wysyłamy SMS z potwierdzeniem zawierającym godzinę odjazdu, godzinę przyjazdu i numer telefonu kierowcy. 

Gdzie oczekiwać na kierowcę?

Podczas zakupu biletu każdy pasażer wskazuje spośród dostępnych opcji miejsce wsiadania i wysiadania. Na terenie gminy Kąty Wrocławskie są to wybrane przystanki autobusowe, natomiast na terenie Wrocławia wyznaczone punkty (adresy). Wybrane przez pasażera miejsca wsiadania i wysiadania są wskazane na bilecie wraz z innymi szczegółami przejazdu. 

Czy mogę zmienić datę przejazdu?

Możesz zmienić datę przejazdu. W tym celu zaloguj się numerem biletu na bilety.hoper.pl i dokonaj zmian.

Czy mogę zmienić godzinę przejazdu?

Nie ma możliwości zmiany kursu w już zakupionym bilecie na kurs o innej godzinie tego samego lub innego dnia. W tym celu należy zwrócić bilet i dokonać kolejnej rezerwacji. Bilet możesz zwrócić na bilety.hoper.pl

Czy mogę zmienić miejsce wsiadania lub wysiadania?

Nie ma możliwości zmiany miejsca wsiadania lub wysiadania w już zakupionym bilecie. W tym celu należy zwrócić bilet i dokonać kolejnej rezerwacji. Bilet możesz zwrócić na bilety.hoper.pl

Zmieniły mi się plany. Czy mogę zwrócić bilet?

Tak, możesz zwrócić zakupiony bilet. W tym celu zaloguj się numerem biletu na bilety.hoper.pl

 

3