Pomożemy Ci zaplanować podróż i kupić bilet Chcesz kupić bilet:

Podróżujesz, zyskujesz z kartą Hoper Mile

Doceniamy każdy kilometr przejechany z nami

Weź udział w programie lojalnościowym Hopera. Zyskaj rabaty na każdy przejazd, dzięki karcie stałego klienta Hoper Mile.

Korzystaj z karty Hoper Mile

Wirtualną kartę dostaniesz automatycznie na swój adres e-mail po dokonaniu zakupu biletu. Możesz też odebrać od kierowcy plastikową kartę i aktywować ją podczas składania zamówienia.

Podaj numer karty podczas kolejnego zamówienia i ciesz się rabatami za uzyskane Hoper Mile.

 

Czym są Hoper Mile?

W przejazdach krajowych ilość Hoper Mil jest równa odległości między miejscowością początkową a końcową przejazdu, mierzoną w kilometrach. W przejazdach za granicę to odległość w kilometrach podzielona przez 4.

Zbieraj Hoper Mile i ciesz się z rabatów

50 mil

Wyga podróży 5% taniej

Sprawdź
250 mil

Koneser przejazdów 8% taniej

Sprawdź
750 mil

Wyjadacz kursów 10% taniej

Sprawdź
1750 mil

Połykacz kilometrów 15% taniej

Sprawdź
3750 mil

Weteran szos 20% taniej

Sprawdź
7500 mil

Rekin autostrad 30% taniej

Sprawdź

Jak to działa?

Na święta Pani Basia z Wrocławia wybrała się do córki do Rotterdamu.

Odległość Wrocław-Rotterdam wynosi 874 km. Jadąc Hoperem tam i z powrotem zdobyła 2 x 874 : 4 = 437 Hoper Mil. Została Konserem Przejazdów i zyskała rabat 8% na kolejne podróże.

Latem pani Basia wybrała się Hoperem nad morze, do Ustki, korzystając już z 8% rabatu.

Odległość w linii prostej Wrocław-Ustka to 387 km. Jadąc Hoperem tam i z powrotem zdobyła już 2 x 387 km = 774 Hoper Mil.

Na swoim koncie ma już razem 1211 Hoper Mil.

W ten sposób została Wyjadaczem kursów i zyskała rabat 10% na kolejne przejazdy.

Chcesz wiedzieć więcej?

+

Jak przystąpić do programu Hoper Mile?

Od dnia 9 grudnia 2019 r. każdy klient Hopera, kupujący na hoper.pl lub na infolinii Hopera otrzymuje, po opłaceniu przejazdu, numer wirtualnej Karty Hoper Mile na e-mail czy SMS. Aby przystąpić do programu należy podczas kolejnych zakupów wprowadzić jej numer oraz zaakceptować warunki programu i komunikację marketingową.

+

Czy mogę jednocześnie zbierać Hoper Mile z przejazdów krajowych i międzynarodowych?

Oczywiście. Mile z przejazdów krajowych i międzynarodowych się sumują. W przejazdach krajowych ich ilość jest równa odległości mierzonej w kilometrach, pomiędzy początkową a końcową miejscowością podróży. W przewozach międzynarodowych tą odległość dzielimy przez 4.

+

W jaki sposób dowiem się, ile uzbierałem Hoper Mili i jaka zniżka mi przysługuje?

Informacje na temat uzbieranych Hoper Mili i przysługującej Ci zniżki uzyskasz, pisząc na adres e-mail mile@hoper.pl. Jeśli nie posiadasz jeszcze numeru karty Hoper Mile, otrzymasz go drogą mailową podczas Twojego kolejnego zakupu.

+

Jak aktywować kartę plastikową Hoper Mile?

Numer karty plastikowej należy aktywować przez powiązanie ze swoim numerem telefonu podczas zakupu biletu.

+

Karta wirtualna i karta plastikowa. Jak korzystać?

Jeśli posiadasz zarówno kartę wirtualną jak i plastikową, otrzymaną od kierowcy, to przy zakupach biletów możesz je stosować zamiennie.

+

Zgubiłem plastikową kartę Hoper Mile, ale jeszcze nie mam nowej. Co robić?

Możesz nadal korzystać ze zniżek korzystając z wirtualnej Karty Hoper Mile. Możesz też, przy następnej podróży poprosić kierowcę o nową kartę plastikową.

+

Zgubiłem plastikową kartę Hoper Mile i otrzymałem już nową kartę plastikową. Co robić?

Możesz ją powiązać z Twoim numerem telefonu podając jej numer, wraz z numerem karty wirtualnej, podczas zakupu biletu.

+

Jak otrzymać kartę plastikową Hoper Mile?

O kartę plastikową pytaj kierowcę przy najbliższej podróży Hoperem.

+

Nie jeździłem Hoperem od 1,5 roku, co się stało z moimi Hoper Milami?

Licznik Hoper Mili zeruje się jeśli w ciągu 18 miesięcy podróżny nie odbył żadnego przejazdu Hoperem.

+

Gdzie mogę kupić bilet ze zniżką Hoper Mile?

Zniżki są honorowane na stronie www.hoper.pl oraz na infolinii Hopera.

+

Dlaczego wartości zniżek w przypadku płatności w pojeździe nie są stałe?

W przypadku płatności w pojeździe, cennik jest uproszczony, ze względu na łatwiejsze przyjęcie wpłaty gotówki przez kierowcę. Stąd wartości zniżki może być nieznacznie niższa lub wyższa w stosunku do opcji z przedpłatą. Wartości zniżek w przypadku przedpłaty i płatności w pojeździe podane są w regulaminie.

Kontakt z nami

Więcej informacji o programie "Hoper Mile"
znajdziesz w regulaminie, pisząc na adres e-mail mile@hoper.pl lub dzwoniąc na nr +48 690 011 755.

Gwarancja bezpieczeństwa sanitarnego z Tarczą Hopera

Z Hoperem jesteś bezpieczny! Zapewniamy szereg rozwiązań sanitarnych zabezpieczających przed zakażeniem COVID-19. Tarcza Hopera daje gwarancję bezpieczeństwa klientom którzy nam zaufali. W przypadku zachorowania na COVID-19 zwrócimy Ci koszty przejazdu a w przypadku konieczności hospitalizacji damy Ci nawet do 5000 zł!.
×

Dowiedz się więcej >>