Pomożemy Ci zaplanować podróż i kupić bilet Chcesz kupić bilet:

Jak zaplanować podróż i kupić bilet?

Łatwy zakup online

Znajdź przejazd w wyszukiwarce.

Podaj adres odbioru i dowozu, opłać bilet.

Dowiedz się więcej

Telefoniczny zakup biletu

Możliwość zakupu i informacja o ofercie.

Infolinia czynna codziennie w godzinach 7-23.

+48 22 269 20 82

Stacjonarne punkty sprzedaży

Sprzedaż w prawie 1000 punktach.

Dostępne w każdym województwie.

Sprawdź lokalizację

Masz wątpliwości? Znajdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania...

+

Czym są przejazdy “adres-adres” Hopera?

Hoper to innowacyjna usługa transportowa „od adresu do adresu” (door-to-door), realizowana komfortowymi i szybkimi 9-osobowymi minivanami. Nie zatrzymujemy się na przystankach i dworcach autobusowych. Przejazd odbywa się między wskazanymi przez pasażera adresami początku i końca podróży, którymi mogą być adresy: domu, sanatorium, lotniska, hotelu, pensjonatu, akademika, miejsca pracy, urzędu czy innej lokalizacji. Obsługujemy wszystkie, nawet najmniejsze, miejscowości w obrębie trasy. Sprawdź nasze Trasy krajowe i Trasy międzynarodowe.

+

Jak mogę sprawdzić gdzie i kiedy jeździ Hoper?

Hoper obsługuje Trasy krajowe oraz Trasy międzynarodowe. Na podstronach prezentujących trasy Hopera, możesz sprawdzić, czy konkretna miejscowość znajduje się w obszarze działania naszych usług.

Jednak najwygodniejszą formą sprawdzania połączeń Hopera jest wyszukiwarka, która znajduje się na górze naszej strony: sprawdź, czy Hoper może Cię przewieźć do celu w wybranym dniu wpisując miejscowość startową, docelową i datę przejazdu. Po kliknięciu “Znajdź przejazd” zaprezentujemy Ci opcje podróży, wraz z ceną  biletu oraz ORIENTACYJNĄ godziną odjazdu.

+

Czy kierowca robi przerwy w podróży?

Czas każdego przejazdu Hopera uwzględnia przerwy w podróży dla kierowcy i pasażerów. W przejazdach krajowych jest to średnio jedna 15-minutowa przerwa na każde 2-3 godziny jazdy. W przejazdach międzynarodowych przerwy mogą być rzadsze z uwagi na dłuższy czas podróży, zwłaszcza w czasie jazdy w porze nocnej. Przerwy są realizowane zwykle na stacjach paliw i parkingach wyposażonych w infrastrukturę dla podróżnych (toalety, sklep, usługi gastronomiczne itp.). Jeżeli posiadasz indywidualne potrzeby co do czasu i częstotliwości przerw w podróży, zgłoś to kierowcy - w uzasadnionych przypadkach kierowca, w porozumieniu z innymi pasażerami, postara się dostosować do Twoich potrzeb.

Więcej pytań i odpowiedzi

Biuro Obsługi Klienta

Zaloguj się numerem biletu w menu w TWOJE BILETY. Możesz tam sprawdzić szczegóły rezerwacji oraz samodzielnie dokonać w niej zmian np. zmienić datę przejazdu, zwrócić bilet i inne.

 

+

Czy po zakupie biletu mogę jeszcze zmienić datę przejazdu?

Możesz zmienić bilet na kurs innego dnia, na tej samej trasie, o tej samej godzinie. Wystarczy, że po wprowadzeniu numer biletu w Menu w zakładce Twoje bilety klikniesz "Zmień datę wyjazdu".

+

Czy mogę zwrócić bilet?

Możesz zwrócić niewykorzystany bilet przed rozpoczęciem kursu, jednak od wartości biletu zostanie odliczone odstępne, którego wartość zależy od czasu pozostałego do zamknięcia sprzedaży. Możesz to zrobić samodzielnie w Menu w zakładce Twoje Bilety wprowadzając numer biletu. Następnie kliknij „Zwrot biletu”. Jeśli nie upłynął jeszcze termin zamknięcia sprzedaży, pojawi się okno, w którym poprosimy Cię o wybranie zwracanych miejsc i potwierdzenia zwrotu. Pieniądze zostaną przelane na konto z którego wykonałeś opłatę. Zgodnie z regulaminem, zwrot pieniędzy nastąpi do 14 dni roboczych.

+

W jakiej formie mam okazać bilet kierowcy?

Bilet otrzymany na adres e-mail należy zapisać w telefonie (lub wydrukować) i okazać kierowcy podczas podróży. Podczas zakupu, można wybrać również opcję “bilet na SMS” i okazać go kierowcy w telefonie. Bilet jest ważny tylko łącznie z dokumentem tożsamości pasażera, którego dane zostały wpisane na bilecie.

+

Jak duży bagaż mogę zabrać w podróż?

W cenie biletu możesz zabrać ze sobą:

  • na trasach krajowych: dwa bagaże: mniejszy, o wadze do 5kg, który zmieści się pod siedzeniem i większy o wadze do 25 kg i maksymalnych wymiarach 75x50x30 cm. Za dodatkową opłatą możesz zabrać trzeci bagaż (nadbagaż) o wadze do 25 kg i maksymalnych wymiarach 75x50x30 cm. Aby zapłacić za dodatkowy bagaż wybierz odpowiednią opcję podczas zakupu biletu.

  • na trasach międzynarodowych: trzy bagaże: mniejszy, o wadze do 5kg, który zmieści się pod siedzeniem i dwa większe o wadze do 25 kg i maksymalnych wymiarach 75x50x30 cm. Za dodatkową opłatą możesz zabrać kolejny bagaż (nadbagaż) o wadze do 25 kg i maksymalnych wymiarach 75x50x30 cm – aby zapłacić za dodatkowy bagaż wybierz odpowiednią opcję podczas zakupu biletu.

Jeśli chcesz zamówić przewiezienie dodatkowego bagażu już po zakupie biletu, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, dzwoniąc na numer telefonu 22 269 20 82.

Jeśli potrzebujesz pomocy w sprawie Twojego zamówienia prosimy kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.

e-mail: bilety@hoper.pl
Tel: 22 269 20 82  wew. 4                                                           (czynny od pn do pt w godz. 8:00 - 16:00)

W pilnych przypadkach związanych z podróżą, takich jak spóźnienia pojazdów, awarie i tym podobne możliwy jest kontakt w godzinach 7-23, 7 dni w tygodniu.

Współpraca

W celu nawiązania współpracy prosimy o kontakt pod adresem mailowym: wspolpraca@hoper.pl

Zainteresowany? Napisz.