Pomożemy Ci zaplanować podróż i kupić bilet Chcesz kupić bilet:

Jak zaplanować podróż i kupić bilet?

Łatwy zakup online

Gwarancja najniższej ceny!
Znajdź przejazd w wyszukiwarce.
Podaj adres odbioru i dowozu, opłać bilet.

 

Dowiedz się więcej

Telefoniczny zakup biletu

Zapytaj o usługę i rezerwuj 7d/tydz 800-2000 

Koszt połączenia 2,58 PLN z VAT/min. Usługę świadczy Progress Plus s.c. W razie problemu z połączeniem, sprawdź czy masz odblokowane usługi telefoniczne Premium. 

Informacja dla Klientów Infolinii premium
 

+48 703 402 801

Masz wątpliwości? Znajdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania...

+

Czym są przejazdy “adres-adres” Hopera?

Hoper to innowacyjna usługa transportowa „od adresu do adresu” (door-to-door), realizowana komfortowymi i szybkimi 9-osobowymi minivanami. Nie zatrzymujemy się na przystankach i dworcach autobusowych. Przejazd odbywa się między wskazanymi przez pasażera adresami początku i końca podróży, którymi mogą być adresy: domu, sanatorium, lotniska, hotelu, pensjonatu, akademika, miejsca pracy, urzędu czy innej lokalizacji. Obsługujemy wszystkie, nawet najmniejsze, miejscowości w obrębie trasy. Sprawdź nasze Trasy.

+

Jak mogę sprawdzić gdzie i kiedy jeździ Hoper?

Na podstronie Trasy prezentujących trasy Hopera, możesz sprawdzić, czy konkretna miejscowość znajduje się w obszarze działania naszych usług.

Jednak najwygodniejszą formą sprawdzania połączeń Hopera jest wyszukiwarka, która znajduje się na górze naszej strony: sprawdź, czy Hoper może Cię przewieźć do celu w wybranym dniu wpisując miejscowość startową, docelową i datę przejazdu. Po kliknięciu “Znajdź przejazd” zaprezentujemy Ci opcje podróży, wraz z ceną  biletu oraz ORIENTACYJNĄ godziną odjazdu.

+

Czy kierowca robi przerwy w podróży?

Czas każdego przejazdu Hopera uwzględnia przerwy w podróży dla kierowcy i pasażerów. W przejazdach krajowych jest to średnio jedna 15-minutowa przerwa na każde 2-3 godziny jazdy. Przerwy są realizowane zwykle na stacjach paliw i parkingach wyposażonych w infrastrukturę dla podróżnych (toalety, sklep, usługi gastronomiczne itp.). Jeżeli posiadasz indywidualne potrzeby co do czasu i częstotliwości przerw w podróży, zgłoś to kierowcy - w uzasadnionych przypadkach kierowca, w porozumieniu z innymi pasażerami, postara się dostosować do Twoich potrzeb.

Więcej pytań i odpowiedzi

Biuro Obsługi Klienta

Zaloguj się numerem biletu na bilety.hoper.pl, aby sprawdzić szczegóły rezerwacji i samodzielnie dokonać w niej zmiany daty przejazdu, zwrócić bilet itp. 

+

Czy po zakupie biletu mogę jeszcze zmienić datę przejazdu?

Możesz zmienić bilet na kurs innego dnia, na tej samej trasie, o tej samej godzinie. Wystarczy, że po wprowadzeniu numer biletu na bilety.hoper.pl klikniesz "Zmień datę wyjazdu".

+

Czy po zakupie biletu mogę jeszcze zmienić adres rozpoczęcia lub zakończenia podróży?

Możesz to zrobić samodzielnie na bilety.hoper.pl, pod warunkiem że zmiana jest w obrębie tej samej miejscowości. Wprowadź numer biletu a następnie kliknij "Zmień adres odbioru/przyjazdu". Jeśli jednak chcesz zmienić miejscowość, skąd wyruszasz lub gdzie chcesz wysiąść, to konieczny będzie zwrot bilet i zakup nowego.

+

Jak duży bagaż mogę zabrać w podróż?

W cenie biletu możesz zabrać ze sobą:

  • na trasach krajowych: dwa bagaże: mniejszy, o wadze do 5kg, który zmieści się pod siedzeniem i większy o wadze do 25 kg i maksymalnych wymiarach 75x50x30 cm. Za dodatkową opłatą możesz zabrać trzeci bagaż (nadbagaż) o wadze do 25 kg i maksymalnych wymiarach 75x50x30 cm. Aby zapłacić za dodatkowy bagaż wybierz odpowiednią opcję podczas zakupu biletu.

  • na trasach międzynarodowych: trzy bagaże: mniejszy, o wadze do 5kg, który zmieści się pod siedzeniem i dwa większe o wadze do 25 kg i maksymalnych wymiarach 75x50x30 cm. Za dodatkową opłatą możesz zabrać kolejny bagaż (nadbagaż) o wadze do 25 kg i maksymalnych wymiarach 75x50x30 cm – aby zapłacić za dodatkowy bagaż wybierz odpowiednią opcję podczas zakupu biletu.

+

Zgłoszenie dodatkowego bagażu po zakupie biletu

Jeśli chcesz zamówić przewiezienie dodatkowego bagażu już po zakupie biletu, niezwłocznie skontaktuj się telefonicznie z Infolinią.

+

Czy mogę zwrócić bilet?

Możesz zwrócić niewykorzystany bilet przed rozpoczęciem kursu, jednak od wartości biletu zostanie odliczone odstępne, którego wartość zależy od czasu pozostałego do zamknięcia sprzedaży. W przypadku wykupienia usługi "Zwrot 100% (do 2 dni przed odjazdem), w gotówce" możesz zwrócić bilet bez potrącenia odstępnego do 2 dni przed zamknięciem listy rezerwacyjnej.

Możesz to zrobić samodzielnie na bilety.hoper.pl wprowadzając numer biletu. Następnie kliknij „Zwrot biletu”. Jeśli nie upłynął jeszcze termin zamknięcia sprzedaży, pojawi się okno, w którym poprosimy Cię o wybranie zwracanych miejsc i potwierdzenia zwrotu. 

Kontakt z BOK


Jeśli potrzebujesz pomocy w sprawie Twojego zamówienia prosimy kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta: bilety@hoper.pl

Biuro Obsługi Klienta czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-19.00. 

 

Współpraca

W celu nawiązania współpracy prosimy o kontakt pod adresem: wspolpraca@hoper.pl

Inspektor danych osobowych

Maciej Pytlowany - kontakt we wszelkich sprawach dotyczących danych osobowych: daneosobowe@hoper.pl

Dane firmy

Hoper Sp. z o.o. 
ul. Klucznikowska 1 32-600 Oświęcim

22 2692016
Infolinia posprzedażowa:
czynna od poniedziałku do piątku 10:00 - 15:00
Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora

wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie Wydział XII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000775417, NIP: 549-245-42-92, kapitał zakładowy 12.900.000,00 zł, wpłacony w całości.

Dowiedz się więcej
3