Pomożemy Ci zaplanować podróż i kupić bilet Chcesz kupić bilet:

Jak zaplanować podróż i kupić bilet?

Łatwy zakup online

Gwarancja najniższej ceny!
Znajdź przejazd w wyszukiwarce.
Podaj adres odbioru i dowozu, opłać bilet.

Dowiedz się więcej

Telefoniczny zakup biletu

Możliwość zakupu i informacja o ofercie.
Jesteśmy dostępni codziennie
w godzinach 6.00-22.00.

+48 22 269 20 82

Masz wątpliwości? Znajdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania...

+

Czym są przejazdy “adres-adres” Hopera?

Hoper to innowacyjna usługa transportowa „od adresu do adresu” (door-to-door), realizowana komfortowymi i szybkimi 9-osobowymi minivanami. Nie zatrzymujemy się na przystankach i dworcach autobusowych. Przejazd odbywa się między wskazanymi przez pasażera adresami początku i końca podróży, którymi mogą być adresy: domu, sanatorium, lotniska, hotelu, pensjonatu, akademika, miejsca pracy, urzędu czy innej lokalizacji. Obsługujemy wszystkie, nawet najmniejsze, miejscowości w obrębie trasy. Sprawdź nasze Trasy.

+

Jak mogę sprawdzić gdzie i kiedy jeździ Hoper?

Na podstronie Trasy prezentujących trasy Hopera, możesz sprawdzić, czy konkretna miejscowość znajduje się w obszarze działania naszych usług.

Jednak najwygodniejszą formą sprawdzania połączeń Hopera jest wyszukiwarka, która znajduje się na górze naszej strony: sprawdź, czy Hoper może Cię przewieźć do celu w wybranym dniu wpisując miejscowość startową, docelową i datę przejazdu. Po kliknięciu “Znajdź przejazd” zaprezentujemy Ci opcje podróży, wraz z ceną  biletu oraz ORIENTACYJNĄ godziną odjazdu.

+

Czy kierowca robi przerwy w podróży?

Czas każdego przejazdu Hopera uwzględnia przerwy w podróży dla kierowcy i pasażerów. W przejazdach krajowych jest to średnio jedna 15-minutowa przerwa na każde 2-3 godziny jazdy. Przerwy są realizowane zwykle na stacjach paliw i parkingach wyposażonych w infrastrukturę dla podróżnych (toalety, sklep, usługi gastronomiczne itp.). Jeżeli posiadasz indywidualne potrzeby co do czasu i częstotliwości przerw w podróży, zgłoś to kierowcy - w uzasadnionych przypadkach kierowca, w porozumieniu z innymi pasażerami, postara się dostosować do Twoich potrzeb.

Więcej pytań i odpowiedzi

Biuro Obsługi Klienta

Zaloguj się numerem biletu na bilety.hoper.pl, aby sprawdzić szczegóły rezerwacji i samodzielnie dokonać w niej zmiany daty przejazdu, zwrócić bilet itp. 

+

Czy po zakupie biletu mogę jeszcze zmienić datę przejazdu?

Możesz zmienić bilet na kurs innego dnia, na tej samej trasie, o tej samej godzinie. Wystarczy, że po wprowadzeniu numer biletu na bilety.hoper.pl klikniesz "Zmień datę wyjazdu".

+

Czy po zakupie biletu mogę jeszcze zmienić adres rozpoczęcia lub zakończenia podróży?

Możesz to zrobić samodzielnie na bilety.hoper.pl, pod warunkiem że zmiana jest w obrębie tej samej miejscowości. Wprowadź numer biletu a następnie kliknij "Zmień adres odbioru/przyjazdu". Jeśli jednak chcesz zmienić miejscowość, skąd wyruszasz lub gdzie chcesz wysiąść, to konieczny będzie zwrot bilet i zakup nowego.

+

Jak duży bagaż mogę zabrać w podróż?

W cenie biletu możesz zabrać ze sobą:

  • na trasach krajowych: dwa bagaże: mniejszy, o wadze do 5kg, który zmieści się pod siedzeniem i większy o wadze do 25 kg i maksymalnych wymiarach 75x50x30 cm. Za dodatkową opłatą możesz zabrać trzeci bagaż (nadbagaż) o wadze do 25 kg i maksymalnych wymiarach 75x50x30 cm. Aby zapłacić za dodatkowy bagaż wybierz odpowiednią opcję podczas zakupu biletu.

  • na trasach międzynarodowych: trzy bagaże: mniejszy, o wadze do 5kg, który zmieści się pod siedzeniem i dwa większe o wadze do 25 kg i maksymalnych wymiarach 75x50x30 cm. Za dodatkową opłatą możesz zabrać kolejny bagaż (nadbagaż) o wadze do 25 kg i maksymalnych wymiarach 75x50x30 cm – aby zapłacić za dodatkowy bagaż wybierz odpowiednią opcję podczas zakupu biletu.

Jeśli chcesz zamówić przewiezienie dodatkowego bagażu już po zakupie biletu, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, dzwoniąc na numer telefonu 22 269 20 82.

+

Czy mogę zwrócić bilet?

Możesz zwrócić niewykorzystany bilet przed rozpoczęciem kursu, jednak od wartości biletu zostanie odliczone odstępne, którego wartość zależy od czasu pozostałego do zamknięcia sprzedaży. W przypadku wykupienia usługi "Zwrot 100% (do 2 dni przed odjazdem), w gotówce" możesz zwrócić bilet bez potrącenia odstępnego do 2 dni przed zamknięciem listy rezerwacyjnej.

Możesz to zrobić samodzielnie na bilety.hoper.pl wprowadzając numer biletu. Następnie kliknij „Zwrot biletu”. Jeśli nie upłynął jeszcze termin zamknięcia sprzedaży, pojawi się okno, w którym poprosimy Cię o wybranie zwracanych miejsc i potwierdzenia zwrotu. 

Jeśli potrzebujesz pomocy w sprawie Twojego zamówienia prosimy kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.

e-mail: bilety@hoper.pl
Tel: +48 22 269 20 82  wew. 4                                                           (czynny od pn do pt w godz. 8:00 - 16:00)

W pilnych przypadkach związanych z podróżą, takich jak spóźnienia pojazdów, awarie i tym podobne możliwy jest kontakt w godzinach 6-22, 7 dni w tygodniu.

Inspektor Ochrony Danych: Maciej Pytlowany
Możesz się z nim skontaktować we wszelkich sprawach dotyczących danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyłając wiadomość na adres email: daneosobowe@hoper.pl.

Współpraca

W celu nawiązania współpracy prosimy o kontakt pod adresem mailowym: wspolpraca@hoper.pl

Więcej o firmie

Korzystamy z cookies

W serwisie używamy plików cookies i podobnych technologii. Cele ich tworzenia możesz poznać w Polityce prywatności. Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis w Twoim urządzeniu lub wykorzystanie.

Informacje dotyczące konfiguracji plików cookies

Poniżej znajdziesz więcej informacji jak skonfigurować obsługę plików cookies w popularnych przeglądarkach internetowych.

Chrome
Ustawienia dla przeglądarki
Chrome
Safari
Ustawienia dla przeglądarki
Firefox
Edge
Ustawienia dla przeglądarki
Edge
Safari
Ustawienia dla przeglądarki
Safari

Uwaga! Zmiana konfiguracji plików cookies, w szczególności zablokowanie ciasteczek (śledzenia) z innych witryn uniemożliwi korzystanie z wyszukiwarki przejazdu i zakup biletu, ponieważ Twoje dane przetwarza poza witryną Teroplan SA, operator sprzedaży e-podróżnik.pl (zobacz Polityka prywatności).