Pomożemy Ci zaplanować podróż i kupić bilet Chcesz kupić bilet:

Publikacje o Hoperze
 

 

Puls Bizesu: Bus Hopera podjedzie pod dom

25-06-2019

 

Pasażerowie sami decydują, gdzie ma się zatrzymać kierowca. „Współdzielona międzymiastowa taksówka” może ich zawieźć do wielu miast w Polsce i za granicą. Pogarszająca się oferta kolei i upadek wielu przewoźników autobusowych motywuje firmy z rynku transportowego do oferowania alternatywnych usług. Przykładem jest Hoper...

 

Sumitomo Corp. zainwestowała 8,5 mln zł w Teroplan

11-02-2020

 

Japońska Sumitomo Corporation zainwestowała w Teroplan S.A., właściciela m.in. marki e-podróżnik.pl. Za 12% akcji w spółce, japoński konglomerat przedsiębiorstw zapłacił 8,5 mln zł, podał Teroplan. Środki mają zostać przeznaczone na rozwój innowacyjnej formy międzymiastowego podróżowania door-to-door, oferowanej pod marką Hoper.

 

Hoper zainwestuje pieniądze japońskiego giganta

11-02-2020

 

Sumitomo Corporation, jedna z największych firm w Japonii, kupiła za 8,5 miliona złotych 12 procent akcji w spółce Teroplan, właściciela platformy e-podróżnik.pl i przewozów pod marką Hoper. Firma zamierza przeznaczyć pieniądze na rozwój sieci busów, które wożą pasażerów z miasta do miasta pod marką Hoper.

 

Sumitomo Corp. zainwestowała 8,5 mln zł w Teroplan

11-02-2020

 

Japońska Sumitomo Corporation zainwestowała w Teroplan S.A., właściciela m.in. marki e-podróżnik.pl. Za 12% akcji w spółce, japoński konglomerat przedsiębiorstw zapłacił 8,5 mln zł, podał Teroplan. Środki mają zostać przeznaczone na rozwój innowacyjnej formy międzymiastowego podróżowania door-to-door, oferowanej pod marką Hoper.

 

Trzykrotny wzrost liczby pasażerów w projekcie Hoper

14-02-2020

 

Projekt Hoper został zainicjowany przez firmę Teroplan SA w styczniu 2017 roku. Hoper  oferuje pasażerom, podróżującym na trasach krajowych, innowacyjny standard przewozu door-to-door. Ta nowa forma transportu jest kombinacją pomiędzy komunikacją publiczną i prywatną, w której to pasażer, a nie przewoźnik wskazuje dokładny adres rozpoczęcia i zakończenia podróży.

 

Sumitomo invests in owner of Hoper brand

11-02-2020

 

Japanese Sumitomo has invested in Teroplan, the owner of, among others e-podróżnik.pl brand. For 12 percent of the shares in the company, the Japanese paid PLN 8.5 million. The funds are to be allocated to the development of an innovative form of inter-city door-to-door travel, offered under the Hoper brand.

 

Szybki i bezpieczny transport w czasach pandemii?

30-09-2020

 

Na czym polega „innowacyjność” nowej koncepcji? Busiki Hopera nie zatrzymują się na dworcach autobusowych, ani na przystankach. Gdy rezerwujemy przejazd, podajemy dokładny adres odbioru i miejsca docelowego, a bus zatrzymuje się dosłownie pod naszymi drzwiami. 

 

Z domu prosto do sanatorium

5-09-2022

 

Hoper oferuje przejazdy z adresu pod adres po Polsce. Jest to wygodny i bezpieczny sposób podróżowania dla wielu bywalców miejscowości uzdrowiskowych. W tych przejazdach od adresu pod adres kuracjusz zyskuje wyjątkową władzę. To właśnie on, a nie logistycy siedzący za biurkiem, wskazuje dokładną lokalizację wsiadania i wysiadania z pojazdu. 

Inne publikacje:

Materiały do pobrania
 

Informacje prasowe

 

Pasażer otrzyma 5000 zł, jeśli trafi do szpitala z powodu COVID-19. (PDF) 

01-07-2020

 

W czasie epidemii Hoper, firma oferująca przejazdy adres-adres po Polsce, wprowadza do swojej oferty unikalne rozwiązanie, Tarczę Hopera. Ma dać ona gwarancję bezpieczeństwa sanitarnego pasażerom, którzy zaufali firmie.

 

 

Polski start-up z pieniędzmi od japońskiego giganta Sumitomo Corporation (PDF) 

11-02-2020

 

Sumitomo Corporation, jedna z największych japońskich firm, inwestuje w Teroplan S.A., właściciela m.in. marki e-podróżnik.pl. Za 12% akcji w spółce, japoński konglomerat przedsiębiorstw zapłacił 8,5 mln złotych. Środki mają zostać przeznaczone na rozwój innowacyjnej formy międzymiastowego podróżowania, oferowanej pod marką Hoper. 

 

 

Co łączy Lądek-Zdrój, Puławy i Krze? (PDF)

03-02-2021

 

Hoper, lider przewozów door-to-door w Polsce rusza z nową, akcją promocyjną. #HOPERłączyPOLSKĘ ma zwrócić uwagę na dostępność transportu publicznego dla mieszkańców bardzo małych miejscowości, a nie tylko średnich i dużych miast.

 

 

 

3