Pomożemy Ci zaplanować podróż i kupić bilet Chcesz kupić bilet:

Gwarancja bezpieczeństwa sanitarnego z Tarczą Hopera

Unikasz dużych skupisk ludzkich

Z nami podróżujesz małym pojazdem - maks. 8 pasażerów. Jadąc od adresu do adresu unikasz dużych skupisk ludzkich. Omijasz tłok na dworcach, przystankach oraz w miejskiej komunikacji publicznej. Składając zamówienie wybieraj adres wsiadania wprost z lokalizacji, w której przebywasz a adres wysiadania jednoznaczny z celem Twojej podróży.

Środki ochrony sanitarnej

Nasze pojazdy są regularnie ozonowane i dezynfekowane (również na trasie). Pasażerowie podróżują obowiązkowo w maseczkach, dezynfekują dłonie i mają mierzoną temperaturę. Nie zabieramy pasażerów z infekcją lub gorączką. Chronimy również kierowcę. 

Tarcza Hopera

Tarcza Hopera daje gwarancję bezpieczeństwa – w przypadku zakażenia wirusem COVID-19 zwrócimy Ci koszty przejazdu, a w przypadku hospitalizacji z powodu zakażenia, dajemy nawet 5000 zł za zaufanie naszej marce (więcej w regulaminie).

Bezpieczeństwo sanitarne w podróży

W celu zapewnienia bezpieczeństwa przejazdów, w szczególności ochrony przed COVID-19 wprowadziliśmy standard ochrony kierowcy i pasażerów. 

Małe pojazdy. Maksymalnie 8 pasażerów

Przejazd wprost spod drzwi domu pod wybrany adres

Unikanie dużych skupisk ludzkich (dworce, komunikacja miejska)

Zakaz przejazdu dla osób z infekcją lub gorączką (pomiar temperatury)

Obowiązek maseczek i dezynfekcji rąk

Regularna dezynfekcja (również na trasie) i ozonowanie pojazdu

Ochrona sanitarna kierowcy

Tarcza Hopera - gwarancja dla tych, którzy nam zaufali

Bezpieczeństwo od COVID-19 lub zwrot pieniędzy


Tarcza Hopera gwarantuje zwrot pieniędzy za przejazd, w razie nieskuteczności standardu sanitarnego.

Jeśli w ciągu 14 dni od momentu przejazdu przekażesz nam dowód pozytywnego testu na COVID-19, to zwracamy Ci pieniądze za bilet.

 

Nawet do 5000 zł
w przypadku hospitalizacji


Jeśli z powodu zarażenia będziesz hospitalizowany, to dostaniesz od nas do 5000 zł za zaufanie marce Hoper.

Wymagamy udokumentowania hospitalizacji w ciągu 7 dni po wyjściu ze szpitala.


Szczegółowe informacje na temat rozwiązań finansowych Tarczy Hopera znajdziesz w regulaminie.

Najczęściej zadawane pytania


1. Czy podróż Hoperem jest bezpieczna?

Dokładamy wszelkich starań, aby podróż Hoperem była możliwie bezpieczna. Wprowadziliśmy standard ochrony kierowców i pasażerów. Pojazdy  przewożą maksymalnie 8 pasażerów. Są regularnie dezynfekowane i ozonowane. Korzystanie z przejazdu adres-adres Hoperem pozwoli Ci uniknąć dużych skupisk ludzkich na dworcach, przystankach lub w komunikacji miejskiej.

2. W co się powinienem wyposażać, udając się w podróż Hoperem?

Obecnie obowiązkowa jest maseczka zasłaniająca nos i usta, która może zmniejszyć rozprzestrzeniania się drobnoustrojów. Należy jednak pamiętać, że zastosowanie samej maseczki nie gwarantuje powstrzymania infekcji. Główny Inspektorat Sanitarny zaleca ponadto posiadanie w swoim bagażu podręcznym żelu/płynu dezynfekującego.

3. Czy jeśli mam podwyższoną temeraturę lub infekcję, to mogę zmienić termin podróży?

Datę podróży możesz zmienić na stronie bilety.hoper.pl, logując się swoim numerem biletu. Zmiana terminu Twojej rezerwacji jest możliwa do czasu zamkniecia listy rezerwacyjnej, który jest widoczny po zalogowaniu. Warunkiem zmiany jest zachowanie tej samej trasy, tej samej miejscowości początkowej i końcowej przejazdu. 

4. Czy jeśli zapomnę zabrać ze sobą maseczki, to mogę ją nabyć u kierowcy?

Kierowca zwykle posiada kilka zapasowych maseczek - nie możemy jednak zagwarantować, że maseczka będzie zawsze dostępna u kierowcy. Można jednak maseczkę zastąpić szalikiem lub chustą.

5. Czy jeśli przejazd Hoperem się nie odbędzie wskutek zarządzeń administracyjnych związanych z koronawirusem, to mogę zwrócić bilet?

Jeżeli Twój przejazd został anulowany, przysługuje Ci pełny zwrot. Zwrotu można dokonać pisząc na adres bilety@hoper.pl lub telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta w godzinach od 8.00-16.00.

6. Kiedy najpóźniej dowiem się o ewentualnym anulowaniu przejazdu z powodu koronawirusa?

O ewentualnym anulowaniu przejazdu poinformujemy Cię niezwłocznie po podjęciu decyzji drogą SMS-ową. Wiadomość SMS zostanie wysłana na numer wskazany przy zamówieniu.  

 

Chcesz wiedzieć więcej?

Więcej informacji o programie "Tarcza Hopera" znajdziesz w regulaminie, pisząc na adres bilety@hoper.pl.

Gwarancja bezpieczeństwa sanitarnego z Tarczą Hopera

Z Hoperem jesteś bezpieczny! Zapewniamy szereg rozwiązań sanitarnych zabezpieczających przed zakażeniem COVID-19. Tarcza Hopera daje gwarancję bezpieczeństwa klientom którzy nam zaufali. W przypadku zachorowania na COVID-19 zwrócimy Ci koszty przejazdu a w przypadku konieczności hospitalizacji damy Ci nawet do 5000 zł!.
×

Dowiedz się więcej >>