Najczęściej zadawane pytania
1. Czy podróż Hoperem jest bezpieczna?
Dokładamy wszelkich starań, aby podróż Hoperem była możliwie bezpieczna. Wprowadziliśmy standard ochrony kierowców i pasażerów. Pojazdy przewożą maksymalnie 8 pasażerów. Są regularnie dezynfekowane i ozonowane. Korzystanie z przejazdu adres-adres Hoperem pozwoli Ci uniknąć dużych skupisk ludzkich na dworcach, przystankach lub w komunikacji miejskiej.
2. W co się powinienem wyposażać, udając się w podróż Hoperem?
Obecnie obowiązkowa jest maseczka zasłaniająca nos i usta, która może zmniejszyć rozprzestrzeniania się drobnoustrojów. Należy jednak pamiętać, że zastosowanie samej maseczki nie gwarantuje powstrzymania infekcji. Główny Inspektorat Sanitarny zaleca ponadto posiadanie w swoim bagażu podręcznym żelu/płynu dezynfekującego.
3. Czy jeśli mam podwyższoną temeraturę lub infekcję, to mogę zmienić termin podróży?
Jeśli w pierwszym kroku zaznaczyłeś odpłatną "Opcję zmiany terminu podróży", to już godzinę po zakupie biletu możesz zmienić bilet na kurs innego dnia, na tej samej trasie, o tej samej godzinie. Wystarczy, że po wprowadzeniu numer biletu na bilety.hoper.pl klikniesz "Zmień datę wyjazdu". Warunkiem zmiany jest zachowanie tej samej trasy, tej samej miejscowości początkowej i końcowej przejazdu. Jeśli podczas zakupu biletu nie wybrałeś "Opcji zmiany terminu podróży" to potem nie masz takiej możliwości.
4. Czy jeśli zapomnę zabrać ze sobą maseczki, to mogę ją nabyć u kierowcy?
Kierowca zwykle posiada kilka zapasowych maseczek - nie możemy jednak zagwarantować, że maseczka będzie zawsze dostępna u kierowcy. Można jednak maseczkę zastąpić szalikiem lub chustą.
5. Czy jeśli przejazd Hoperem się nie odbędzie wskutek zarządzeń administracyjnych związanych z koronawirusem, to mogę zwrócić bilet?
Jeżeli Twój przejazd został anulowany wskutek zarządzeń administracyjnych związanych z koronawirusem, przysługuje Ci pełny zwrot. Zwrotu można dokonać pisząc na adres bilety@hoper.pl lub telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta.
6. Kiedy najpóźniej dowiem się o ewentualnym anulowaniu przejazdu z powodu koronawirusa?
O ewentualnym anulowaniu przejazdu poinformujemy Cię niezwłocznie po podjęciu decyzji drogą SMS-ową. Wiadomość SMS zostanie wysłana na numer wskazany przy zamówieniu.