Pomożemy Ci zaplanować podróż i kupić bilet Chcesz kupić bilet:

Gwarancja bezpieczeństwa sanitarnego z Tarczą Hopera

Unikasz dużych skupisk ludzkich

Z nami podróżujesz małym pojazdem - maks. 8 pasażerów. Jadąc od adresu do adresu unikasz dużych skupisk ludzkich. Omijasz tłok na dworcach, przystankach oraz w miejskiej komunikacji publicznej. Składając zamówienie wybieraj adres wsiadania wprost z lokalizacji, w której przebywasz a adres wysiadania jednoznaczny z celem Twojej podróży.

Środki ochrony sanitarnej

Nasze pojazdy są regularnie ozonowane i dezynfekowane (również na trasie). Pasażerowie podróżują obowiązkowo w maseczkach, dezynfekują dłonie i mają mierzoną temperaturę. Nie zabieramy pasażerów z infekcją lub gorączką. Chronimy również kierowcę. 

Tarcza Hopera

Tarcza Hopera daje gwarancję bezpieczeństwa – w przypadku zakażenia wirusem COVID-19 zwrócimy Ci koszty przejazdu, a w przypadku hospitalizacji z powodu zakażenia, dajemy nawet 5000 zł za zaufanie naszej marce (więcej w regulaminie).

Bezpieczeństwo sanitarne w podróży

W celu zapewnienia bezpieczeństwa przejazdów, w szczególności ochrony przed COVID-19 wprowadziliśmy standard ochrony kierowcy i pasażerów. 

Małe pojazdy. Maksymalnie 8 pasażerów

Przejazd wprost spod drzwi domu pod wybrany adres

Unikanie dużych skupisk ludzkich (dworce, komunikacja miejska)

Zakaz przejazdu dla osób z infekcją lub gorączką (pomiar temperatury)

Obowiązek maseczek i dezynfekcji rąk

Regularna dezynfekcja (również na trasie) i ozonowanie pojazdu

Ochrona sanitarna kierowcy

Tarcza Hopera - gwarancja dla tych, którzy nam zaufali

Bezpieczeństwo od COVID-19 lub zwrot pieniędzy


Tarcza Hopera gwarantuje zwrot pieniędzy za przejazd, w razie nieskuteczności standardu sanitarnego.

Jeśli w ciągu 14 dni od momentu przejazdu przekażesz nam dowód pozytywnego testu na COVID-19, to zwracamy Ci pieniądze za bilet.

 

Nawet do 5000 zł
w przypadku hospitalizacji


Jeśli z powodu zarażenia będziesz hospitalizowany, to dostaniesz od nas do 5000 zł za zaufanie marce Hoper.

Wymagamy udokumentowania hospitalizacji w ciągu 7 dni po wyjściu ze szpitala.


Szczegółowe informacje na temat rozwiązań finansowych Tarczy Hopera znajdziesz w regulaminie.

Najczęściej zadawane pytania


1. Czy podróż Hoperem jest bezpieczna?

Dokładamy wszelkich starań, aby podróż Hoperem była możliwie bezpieczna. Wprowadziliśmy standard ochrony kierowców i pasażerów. Pojazdy  przewożą maksymalnie 8 pasażerów. Są regularnie dezynfekowane i ozonowane. Korzystanie z przejazdu adres-adres Hoperem pozwoli Ci uniknąć dużych skupisk ludzkich na dworcach, przystankach lub w komunikacji miejskiej.

2. W co się powinienem wyposażać, udając się w podróż Hoperem?

Obecnie obowiązkowa jest maseczka zasłaniająca nos i usta, która może zmniejszyć rozprzestrzeniania się drobnoustrojów. Należy jednak pamiętać, że zastosowanie samej maseczki nie gwarantuje powstrzymania infekcji. Główny Inspektorat Sanitarny zaleca ponadto posiadanie w swoim bagażu podręcznym żelu/płynu dezynfekującego.

3. Czy jeśli mam podwyższoną temeraturę lub infekcję, to mogę zmienić termin podróży?

Jeśli w pierwszym kroku zaznaczyłeś odpłatną "Opcję zmiany terminu podróży", to już godzinę po zakupie biletu możesz zmienić bilet na kurs innego dnia, na tej samej trasie, o tej samej godzinie. Wystarczy, że po wprowadzeniu numer biletu na bilety.hoper.pl klikniesz "Zmień datę wyjazdu". Warunkiem zmiany jest zachowanie tej samej trasy, tej samej miejscowości początkowej i końcowej przejazdu. Jeśli podczas zakupu biletu nie wybrałeś "Opcji zmiany terminu podróży" to potem nie masz takiej możliwości.

4. Czy jeśli zapomnę zabrać ze sobą maseczki, to mogę ją nabyć u kierowcy?

Kierowca zwykle posiada kilka zapasowych maseczek - nie możemy jednak zagwarantować, że maseczka będzie zawsze dostępna u kierowcy. Można jednak maseczkę zastąpić szalikiem lub chustą.

5. Czy jeśli przejazd Hoperem się nie odbędzie wskutek zarządzeń administracyjnych związanych z koronawirusem, to mogę zwrócić bilet?

Jeżeli Twój przejazd został anulowany wskutek zarządzeń administracyjnych związanych z koronawirusem, przysługuje Ci pełny zwrot. Zwrotu można dokonać pisząc na adres bilety@hoper.pl lub telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta.

6. Kiedy najpóźniej dowiem się o ewentualnym anulowaniu przejazdu z powodu koronawirusa?

O ewentualnym anulowaniu przejazdu poinformujemy Cię niezwłocznie po podjęciu decyzji drogą SMS-ową. Wiadomość SMS zostanie wysłana na numer wskazany przy zamówieniu.  

 

Chcesz wiedzieć więcej?

Więcej informacji o programie "Tarcza Hopera" znajdziesz w regulaminie, pisząc na adres bilety@hoper.pl.

Korzystamy z cookies

W serwisie używamy plików cookies i podobnych technologii. Cele ich tworzenia możesz poznać w Polityce prywatności. Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis w Twoim urządzeniu lub wykorzystanie.

Informacje dotyczące konfiguracji plików cookies

Poniżej znajdziesz więcej informacji jak skonfigurować obsługę plików cookies w popularnych przeglądarkach internetowych.

Chrome
Ustawienia dla przeglądarki
Chrome
Safari
Ustawienia dla przeglądarki
Firefox
Edge
Ustawienia dla przeglądarki
Edge
Safari
Ustawienia dla przeglądarki
Safari

Uwaga! Zmiana konfiguracji plików cookies, w szczególności zablokowanie ciasteczek (śledzenia) z innych witryn uniemożliwi korzystanie z wyszukiwarki przejazdu i zakup biletu, ponieważ Twoje dane przetwarza poza witryną Teroplan SA, operator sprzedaży e-podróżnik.pl (zobacz Polityka prywatności).